آسانسور

آسانسور

آسانسور

آسانسور

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت آیفون نسل جدید آیفون ۱۱ از ۶۹۹$ شروع خواهد شد و در مدل pro max به قیمت ۱۰۹۰$ به فروش خواهد رسید

مهمترین خصوصیات از ایفون ١١ :

 در دوسایز ۵٫۸ اینچی و ۶٫۵ اینچی طراحی شده / پشت گوشی از گلس و سایر بخش‌ها از آلومینیوم ساخته شده و رنگ سبز میانه شب برای آن تعریف شده / ۱۵ درصد بهینه سازی انرژی دارد / تراشه A13 Bionic دارد / محاسبه ۱ تریلیون محاسبه در یک ثانیه روی گوشی جدید /  نصب بهترین «یادگیری ماشین» روی گوشی هوشمند/  ۴ ساعت بیشتر از آیفون ایکس اس و ۵ ساعت بیشتر از ایکس اس مکس باتری دارد / ۳ دوربین ۱۲ مگاپیکسل در پشت گوشی تعریف شده

_دوربین اصلی آیفون ۱۱ مجهز به حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با لنز واید است
_دوربین دوم حسگر ۱۲  مگاپیکسلی و لنز فوق عریض دارد
_دوربین سلفی از نوع مدت‌پرواز سه‌بعدی (۳D ToF) با حسگری ۱۲ مگاپیکسلی است

+در مدل pro max مجهز به ۳دوربین در پشت میباشد که لنز اولترا واید به آن اضافه شده است.

اخبار سیاسی

نگاه نو

خبر روز کابل

گالری شمیس

  • آسانسور آسانسور
  • ۰
  • ۰

گالری شمیس

ورک شاپ نقاشی حجم در گالری شمیس
استاد منصور نصرت نظامی
جمعه 21 تیر 16_20
جهت رزرو تماس بگیرید. 22201102
__________________

برگزارکننده :سعید دولتی

منصور نصرت نظامی متولد سال ۱۳۳۳ در تهران نقاش و هنرمند معاصر و دانش آموخته‌ی آکادمی هنرهای زیبای شهر نورنبرگ آلمان می‌باشد. وی هنر را در عرصه‌های گوناگون از جمله نقاشی و حجم و طراحی پارچه و مد آزموده است. در عرصه‌ی نقاشی با گذراندن تجارب مختلف هنری سرانجام به سبک ناب و پالوده‌ی خویش دست یافت. نقطه‌ی عطف این سبک استفاده از بافت به خصوص بامبو و پارچه در تابلوها برای نشان دادن دیالوگ خاص مابین احساسات سرکوب شده انسان مدرن و اثر هنری می‌باشد.
وی تا کنون در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعددی شرکت نموده از جمله:
آرت گالری شهر داری ارلانگن 1980
آرت گالری اشتوتگارد 1983
آرت گالری نورنبرگ 2000
گالری مرکل ارلانگن 2003
آرت نظامی نورنبرگ 2002 تا 2016
گالری کولتورشوینه نورنبرگ 2016

  • آسانسور آسانسور
  • ۰
  • ۰

پایگاه خبری المانیتور قبل از دیدار امروز محمدجواد ظریف، وزیرخارجه ایران، و امانوئل ماکرون، رییس‌جمهور فرانسه، جزئیاتی از بسته پیشنهادی که پاریس قرار است به تهران و واشنگتن ارائه کند منتشر کرده و نوشته است:

امانوئل ماکرون بعد از چندین هفته رایزنی با مقام‌های ایران و مقام‌های کاخ سفید در صدد است در جریان دیدارش با دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا، در فرانسه در حاشیه نشست نشست گروه۷ او را برای اعطای مشوق‌های اقتصادی محدود به ایران در ازای آمدن این کشور به میز مذاکره و پایبندی کامل به برجام تحت فشار قرار دهد.

فرانسه به دنبال مجاب کردن ترامپ به صدور معافیت‌های تحریمی برای برخی از خریداران نفت ایران برای مدت زمان محدود، در ازای برگزاری مذاکرات است.

یک مقام اروپایی که خواسته نامش فاش نشود گفته این پیشنهاد، اعطای مشوق‌های محدود برای مدت زمان محدود و در ازای مذاکرات محدود را شامل می‌شود و هدف آن به محک آزمون گذاردن مذاکره است. او گفت که “مقام‌ها معتقد نیستند فشار صرف روی ایران موجب خواهد شد ایرانی‌ها تسلیم شوند”.

ماکرون روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت که پیشنهادهایی برای کمک به کاستن از تنش‌ها میان تهران و واشنگتن به ایران ارائه خواهد کرد.

منبع : نگاه نو

  • آسانسور آسانسور
  • ۰
  • ۰

خرید کاغذ a4 مرغوب

بر اساس استاندارد جهانی به طور کلی سه سری کاغذ A,B,C  در جهان ارائه می شود . که هر کدام از این سری های کاغذ خود از صفر تا ده نام و شماره گذاری می شوند
,…A0, A1, A2, A3, A4, A5 . معروف ترین این سری از کاغذ ها A4 ,A5 هستند که کشور های مختلفی جنس های مرغوبی از آنها ارائه می کنند. ابعاد کاغذ A4 که تقریبا مورد استفاده ی عموم است 210 در 297 میلیمتر می باشد .

خرید کاغذ a4

  • آسانسور آسانسور